Bag KH-Tek står jeg, Kim S. Henriksen. Jeg er 43 år og holder til i Rønne på Bornholm. Jeg har beskæftiget mig med hvidevarer, pillebrændeovne og varmepumper i over 20 år, og det har jeg gjort på alle de måder, man kan det på. Jeg kan tilbyde dig alt inden for serviceeftersyn, reparation, montering og afmontering. I den forbindelse har jeg også et samarbejde med VVS-Eksperten, LG og Samsung, så du får garantireparationer.
Så uanset om du står med en vaskemaskine, en pillebrændeovn, et køleskab eller en varmepumpe, så står jeg klar med en hjælpende hånd – og det er uanset, hvor på øen du befinder dig. Jeg er uddannet mekaniker, auto-elektriker og køletekniker (KMO-certificeret), så du får også én ud, som kan sit kram og kan garantere dig en løsning, du vil være tilfreds med.
Alt det gør jeg gør jeg til en overkommelig pris. Du er altid mere end velkommen til at kontakte mig og få et tilbud på de ydelser, jeg tilbyder.
Mit motto er: “Kvalitet til en overkommelig pris”, og det dækker over to af de ting, jeg vægter højest. Som kunde hos KH-Tek er du i trygge hænder under hele processen. Den åbne dialog er vigtig, og hos mig ved du, hvad du får, så der ikke kommer nogen uforudsete udgifter eller en faktura, du slet ikke kan genkende. Priserne skal være både overkommelige og gennemskuelige.
Til de overkommelige priser får du en god, kompetent sparring, der munder ud i gode løsninger og resultater, som alle parter er glade for. De mange år i branchen har givet mig en masse erfaring med det tekniske felt, men i den grad også med at lave kundeorienterede løsninger – hvad enten du er privat eller erhverv, så står jeg klar.
Hos KH-Tek går vi også op i den grønne omstilling. Jeg er KMO-certificeret inden for køleteknik, og det dækker over en miljørigtig håndtering af kølemidler. Der sikrer dig som kunde en god reparation af dine køleelementer, og reparationer vægter jeg højt. På den måde kan vi i fællesskab hjælpe miljøet og spare penge.
Når du vælger at få repareret en hvidevare hos KH-Tek, sparer du de omkostninger, der er ved at købe en ny. Og det er langt bedre for miljøet at kunne bruge det, man allerede har i længere tid. Ved jævnligt at få serviceret og repareret kan vi give et længere liv til vores apparater og give den grønne omstilling et skub i den rigtige retning. Så står du med et køleskab eller en varmepumpe, der driller, så giv mig et kald.
Her kan du læse om Repair If You Care. Vær med til at give et nyt liv til dine apparater og gør en indsats for miljøet.
Tilbud gives kun på standard services. Alt andet beregnes ud fra en fast timepris. Hvis du er i tvivl om, om det du ønsker et tilbud på, er en standard service, kan du skrive her.